Värmeljus

Idag har jag fikat i stan med Pernilla, Amanda o Carolin. Tog en prinsesstårt-bit och en latte. Riktigt smaskigt!

Sen sprang jag in på Clas Ohlson och köpte ett album. Det va "annons-pris" 98kr, eftersom att jag beställer digitala kort på nätet så blir det strl 11X15 och typ alla album e för 10X15, så nu har jag ett oöpnat album. Håller fortf på o sätter in foton i det andra, har iofs tagit lite rast från det, men ska göra klart det, nån gång, jag lovar!

Efter det åkte jag o Oliwer till coop en sväng, handlade lite bla värmeljus. Hur ofta har värmeljusen grön veke?? Finns det någon särskild anledning??

Maria e här, så nu ska det fikas lite.

Ciao

Postat av: sofi

Svar från blogg: Ja det är så j*vla tragiskt ;)

2008-10-03 @ 20:19:21
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0