Tradera

Kollade till mina auktioner jag har ute på tradera. 14 av 37 är sålda=) Fan va nice, de som inte blir sålda kommer ut en vecka till och blir de inte sålda då så hamnar de hos frälsningsarmén. Känns inte som att jag orkar bry mig mer om de kläderna. Bara bra om man kan få en liten peng för dem, sånt som man ändå ska göra sig av med.

Känns konstigt att Robin kommer va borta så länge. Tiden kommer nog gå riktigt fort ändå, iaf för dem, men man märker ju hur fort tiden går när man ser på Oliwer. Dagarna går så sjukt snabbt!!! Man hinner ju knappt gå upp på morgonen innan man ska gå o lägga sig igen.
Jag tänkte åka o hämta Oliwers barnvagn som står hos mina föräldrar, men gör det imorgon ist. Klockan 11 blir det fika imorgon med A-K, ska bli skojsigt!! Då måste vagnen med.

Sitter med ett glas vitt nu. De stora glasen.
Känner av det efter en klunk. Stress och för lite sömn, kan inte va en bra kombination.

Mäklar-j*eln ringer ju inte heller. *sur*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0