Sover

Först o främst vill jag tacka för de kommentarer jag fått ang förlossningsberättelsen, det va bara kul att dela med mig av den=).

Oliwer ligger och sover. Ser så himla skönt ut, men vi sov länge idag (Igen) så jag tänkte att jag ska passa på att vika lite tvätt medans han sover. Ska nog passa på att plocka lite här oxå. Zelda vill gå ut, men hon får vänta tills Darlingen kommer hem, han slutade ju lite efter 14, så han kommer nog hem snart.

I min goodiebag som jag vann fanns det 56 tamponger=) Hahaha!!! Det fanns även en liten påse (Att ha tamponger i när de ligger i väskan) och ett par "First aid panties" (Antar att man ska ha de oxå i väskan så att man alltid har trosor med sig om det skulle bli kris. Haha)
Det är ju kanon att ha, då behöver jag inte köpa tamponger på länge! Jag har inte ens fått tbx min mens efter förlossningen, så de här håller nog lääääänge=)

Men det e alltid kul att få paket! Två st jätte söta guldpåsar va det!

Nu måste jag sätta fart innan prinsen vaknar!
Höres senare!!

Postat av: sofi

Halloj. Ne det är inget fel på oxelösund, jag gillar den staden. Men jag har ingen bil o buss är så dyrt att åka ju :S Hade jag bil så hade jag kunnat tänka mig att bo där men just nu sitter jag bara på ett körkort o det kommer jag inte långt med :P

2008-10-22 @ 17:41:16
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Ja det är ju alltid lika kul att få paket! Du fåt ta kort och lägga in på bloggen så vi får se hur det ser ut!

kramar

2008-10-22 @ 18:39:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0