Sova sova sova

Det e typ vad den här dagen har gått ut på.
Sova sova sova.... Sov ju som jag skrev förut ca 11 timmar i natt, sen gjorde sig huvudvärken påmind, så jag gick o la mig igen, sov väl 3 timmar eller nåt. Skönt att det finns vissa dagar som man kan "slösa" på att bara sova. Det behövs!

Vaaaa?? Såg precis Carin Da Silva som programledare, när blev hon det???



Märks att jag inte tittar så mycket på tv, tittar hellre på programmen på datorn efteråt.
Bättre när man kan titta på vad man vill närsomhelst.

Iofs så e väl tv:n på typ jämt, men jag tittar inte så ofta på den. Den e ju lite sällskap, eller nåt.


Jajaja, jag e sugen på att göra nåt kul. Att kakla om i köket tex, lägga nytt golv i hallen, fixa o dona.
Skulle va nice o åka iväg på en resa oxå. Någon charter någonstans, till ett ställe med barnpool.

Kan ingen skänka mig en liten slant??? Typ 2 mille, så kan jag köpa ett hus och åka på en resa=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0