Snart e kl 23

Snart e klockan 23. Undra om ja kanske som sagt ska ta o sova tidigt idag?? Oliwer sover i sin babysitter med sin supergosiga filt som Darlingens faster har stickat=).

Jag e så himla sugen på att göra om nåt. (Helst av allt vill jag flytta till mitt drömhus-men var finns det??)
Golvet jag vill ha i hallen e det extrapris på just nu på Rusta, kanske ska slå till? Ska nog ta o mäta upp hur mycket som behövs.

E det ingen som kan berätta varför veken e grön på värmeljusen??? Hehe ja e ju nyfiken!!

Jag e sugen på att tillverka nåt oxå. Ska köpa tyg och sy ett lapptäcke till Oliwer, ska sy ett litet draperi oxå. Blir nog finfint. Kanske ska prova om ja kan sy lite kläder till sonen oxå. Ska nog hämta Mammas symaskin imorgon tror jag.
Kanske göra nåt skoj me alla mina pärlor, någon som har förslag på vad man kan göra??

Så himla söt Oliwer är.
Älskar honom så himla mycket!
Min bara min=) Hehe






Älskar min son!!! (Hehe Zelda sitter och tigger i bakgrunden!!)

Imorgon ska vi träffa Karin=) Yeey=)


Postat av: Amanda

Så himla söt! ^^ 3 månader! Visst går tiden fort??

2008-10-04 @ 10:14:46
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Natalie

Han är underbart söt ju! =)

2008-10-05 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0