Pysselsugen

Jag blev så himla sugen på att pyssla!!!

De som känner mig vet att jag gillar att pyssla (och ibland faktiskt är ganska duktig på det)
Älskar att greja o dona med pärlor. Smycken o annat skojs.

Min favvo är örhängen. Själv har jag inte använt några andra örhängen än de "diamanterna" som jag köpte på Birka Paradise i våras, men innan det bytte jag örhängen varje dag. Hehe, kunde aaabsoluuut inte ha samma om jag skulle ut på krogen. Det skulle bli en mindre katastrof.

E det någon som skulle vilja ha ett par specialdesignade örhängen?? Eller mobilsmycke, eller nåt annat som innehåller pärlor. Säg bara till=) Jag älskar att fixa!
Kan lägga ut lite bilder imorgon om någon vill det.

Men åter igen, tbx till pysslet. Sitter och tittar på designtjejen.blogg.se. Hennes pyssel är ju bara för underbara!
Jag blir så sugen på att göra det och det och det!!!! Helst bara slita fram alla pysselgrejer jag har hemma och börja fixa!
Imorgon blir det en tur till Panduro, det vill jag lova!

Nääe, vi höres!

Postat av: Dessi

Ja hon är jätteduktig. Följer hennes blogg varje dag =o)

2008-10-23 @ 13:22:35
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

Gud vad gullig du är! Tack! Blir jätte glad av din kommentar!

Kram

2008-10-24 @ 22:58:58
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0