Oktober

Det e redan Oktober!
Värst så snabbt tiden går!

Idag har det regnat hela dan. Blää. Fast ganska skönt ändå, då kan man lägga sig på soffan o bara ta det lugnt.

Darlingen åkte ut till Jönis tidigt i morse för att jaga. Zelda följde med (Fick va me de andra hundarna i Jönis, ej med på jakten), så jag o Oliwer har varit ensamna. Skönt! Spec skönt att slippa gå ut me Zelda i tokregn!
Nu har de kommit hem och Darlingen o Oliwer ligger o sover i sängen och Zelda e totalt utslagen här bredvid mig i soffan. Haha!
Jag ska nog oxå passa på att vila lite, ska till Jenny o Jonas o äta sen.

Ciao


Tycker fortf att det e intressant att så många e inne o läser min blogg fast jag verkligen inte skriver nåt vettigt alls!

Postat av: Lilla jag

Regn är oftast ok. Men absolut inte på jobbet! Skulle behövt typ 100 ombyten av strumpor idag :)

2008-10-01 @ 18:12:21
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0