Nattpromenad

Jag låg i sängen. Hade inte somnat, och helt plötsligt tyckte Zelda att hon ville gå ut.
Så jag sa till henne att gå o lägga sig igen och så släckte jag lampan. Men ni vet känslan när man vet att någon tittar på en? Jag tände lampan igen och där satt hon ca en halvmeter från mig och tokglodde på mig. Hehe, så det va bara o klä på Oliwer en overall och trycka ner honom i bärselen o gå ut. Det är lite roligt med bebisar, Oliwer vaknade till lite grann, grymtade till och lixom undrade vad fan jag höll på med mitt i natten, sen somnade han om. sov hela tiden när vi va ute och vaknade inte ens när jag tog av honom overallen och bärselen. Hehe, snacka om avslapnad!

Så nu ligger jag här. Klockan är snart 4 och jag är tokpigg!
Vad göra? Joo, hämta datorn... Hehe, sån e jag...

Idag va vi ute på jobbet och hälsade på. Jätteskoj. Synd att de hade massa o göra. Vi kom på en dålig tidpunkt.
Fick superrsöta små sockar (Gröna såklart) till Oliwer som Pernilla har stickat. Tack så jättemycket!

Efter det åkte jag o lämnade Darlingen på hans innebandyträning och åkte hemåt o gjorde mat. På menyn stod hemmalagad potatisgratäng, grillat kött, grillade champinjoner och bearnaisesås.
Mamma o Pappa kom förbi och gjorde oss sällskap. Jag o mamma delade på en flaska vitt. Gott!

När jag va nere på bolaget idag så träffade jag en gammal bekant. Jag har inte träffat honom på säkert två år, och innan den gången säkert 2 år till. Men ändå kan man prata på exakt samma sätt som man gjorde "förr" e inte det konstigt??
Vissa kan man knappt hälsa på, men vissa har inte ändrat sig ett dugg.



Lägger in en bild på en pilimarisk Oliwer=)

God natt! (Eller morgon=))

Förresten på onsdag ska vi till Finland en sväng. Hälsa på Darlingens mormor. Ska bli skoj!
Återkommer på fredagen.

Postat av: liza

hejsan! ja det stämmer, eller ja dom e snart 10 månader (den 3nov) Min son blir 4 år i nov. Va söt han var din son

2008-10-25 @ 19:11:13
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Ja jag vet hur det är när hunden vill ut mitt i natten.... men så är det ju ibland.... och man måste ju ut... går ju inte att undvika det direkt...

Nöden har ingen lag!

kramar

2008-10-25 @ 21:25:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0