Mamma Mia

Vi har precis sett Mamma Mia, jag såg ju den på bio för några veckor sen, men nu såg vi den igen. Jag gillar den skarpt!

Älskar ju ABBA låtarna!! Kanonbra! Sjukt att de kan hålla typ hur länge som helst!!

Jag o Oliwer (och Zelda) va en sväng i stan förut, köpte en blomma (ska bort ikväll, ville ha me en liten blomma). Efter blomsterlandet va vi en sväng in på Rusta. Köpte sånna formar att göra bröd i. Köpte ju en för ett tag sen, men sen märkte jag att typ alla recept e till 4 limpor, så ja köpte 3st till nu. Billiga, 29,90kr st på Rusta. Så nu ska ja göra bröd. Om ja klarar av det. Det märks. Fast det får bli en annan dag.

Om en liten stund ska vi iväg, ska tydligen titta på IDOL. Ska bli mysigt!

På söndag ska vi gå på bio. "Patrik 1.5". Vi har fått barnvakt o allt=) YEEEEY!!!!=)

Ha de bra!

Postat av: Camilla

Håller helt med dig den filmen är riktigt bra. fastnade för den jag med.

kram

2008-10-11 @ 09:28:41
Postat av: Agnieszka

Ohh vad bra att dem var så billiga, ska nog oxå åka och kolla på dem!

kramar

2008-10-11 @ 17:34:17
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Natalie

Patrik 1,5 är en underbar film!! :D

2008-10-11 @ 23:02:59
Postat av: SaraP

Mamma Mia är helt underbar!!



Förrensten, vet du vilken färg det är man ska kolla på i statisiken så man ser hur många som besökt ens sida? :)

2008-10-12 @ 13:33:12
URL: http://killmeslowlynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0