Lista

Hittade en lista:



Favoritcafé:
Birgers
Favorittidning: Läser inte tidningar just nu
Bästa saken som händer i vinter: Kryssning med Cinderella 13 dec.
Favoritplagg i garderoben just nu:  Jaaa, har massor men ändå inget......?
Längd: 1,71

I höst kommer jag att gå klädd i: Det jag hittar i garderoben
Mig själv med tre ord: Snäll, glad, ställer upp
Jag tränar: Inget just nu, räknas det att släpa på Oliwer o gå ut o gå me Zelda?
Höger- eller vänsterhänt:  Höger
Humör just nu: Trött med glad.
Kläder just nu: Adidasbyxor och t-shirt
Vad sa du senast: "Vill du gå ut?" Till Zelda
Fisk eller badkruka: Inne eller ute?? Badar mer än gärna inomhus!
Spelar du något instument: Nepp, det skulle va min blockfläjt isf, de e jag bra på=)

Morgon- eller nattmänniska:  Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Har du några homosexuella vänner: Jo, men ingen som ja umgås med nära just nu.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, absolut!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Beror väl på sambon, men 2-3 kanske.

Vad ska barnet/barnen heta? Oliwer finns ju redan, sen finns det en himla massa fina namn!
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: Nä, inte så värst
Rädd för insekter? Nepp.
Största svaghet: Svårt att säga nej, alldeles för snäll jämt.

Det här är jag bra på: Shoppa
Pizza eller hamburgare?: Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  Jodå, har en hög med både och, och fler blir det
Stökigt eller välstädat? Skulle gärna skriva välstädat, men då ljuger jag, så jag får skriva att jag vill ha välstädat, men att det ofta e tvärtom hos oss. Tyvärr.
Gillar du att sjunga? Ja, det låter asbra i bilen=)
Anser du att du är stark? Ja!
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Både och, sen Oliwer kom har det blivit mycket kaffe!
Vem är din bästa vän? Måste nog säga Darlingen. Han ställer upp jämt, vet inte om många av mina kompisar skulle göra det.
Civilstånd: Förlovad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0