Kväller

Det e ju helt sjukt vad tiden går fort!!! Hjälp!!!
Snart fyller jag ju 30!! (hehe näääästan 5 år kvar, men ändå!)

Vi hann inte riktigt klart med inbjudningarna idag, men imorgon, DÅ SKA de sista iväg! Så e de bara! Även de som ska få specialleverans i sina brevlådor.

En fråga bara, vilka av er e det som prenummererar på mig på bloggkoll.se???
Snälla säääääg=)

Vi va iaf ute i Jönis en sväng. Oliwer fick sitta lite hos sin farmor, fast han fick som vanligt lite kvälls-damp, men det va ändå ganska lugnt. Det e väl när han blir övertrött som han inte riktigt vet vad han vill.
Vi fikade lite. Det e det som jag e bäst på=)

Oliwer har för övrigt lärt sig att blåsa bubblor med sitt saliv, så helt plötsligt ser det ut som lite snigelslem som tittar fram, sen sekunden efter så e det borta. Hehe Swiiisch säger det bara, så har han sugit in det igen.
Han e så himla söt min lilla prins!

Näähe, jag missade ju sista avsnittet ev "singelmammor" idag, missade ju "Färjan" oxå, kanske ska ta o titta på det innan jag somnar. För det vore ju tragiskt om ja skulle somna utan att se de programmen=)



Har man inte tid att hålla i flaskan när han äter får man fixa så han håller den själv=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0