Kryssning

I eftermiddag avgår båten som ska ta oss till Finland och till Darlingens mormor.
Det ska bli jättekul! Men jag har fått ont i halsen och blivit snorig. Oliwer e oxå snorig. Det kommer dock inte hindra oss från något! Hehe.

Sitter återigen med alla Tradera grejer. Ska skicka iväg en hel hög med paket idag=)



Pastagratängen vi åt igår. SUPERGOTT! Säg till om ni vill ha receptet, jag tror inte att Elena har nåt emot att jag ger ut det=)




Min prins sitter och tittar på tv. Lägg märke till hans lilla "Gose-mus"=)

Postat av: Agnieszka

Hihi, minns när Nova var liten och låg sådär med... och bara stirrade...!

Hoppas ni får det underbart i Finland, hur länge blir ni borta?

kramar

2008-10-29 @ 11:57:56
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0