Idol 2008

Sitter och dricker lite vin och tittar på idol 2008.
Jag tycker att de e ganska duktiga hela högen. Hoppas förstås att Anna vinner. Heja NYKÖPING=)

Vad ska jag göra sen då?? Darlingen ska jobba tredje natten, sen e det bara två kvar.
Blir nog en film. Kanske tom ska satsa på att somna tidigt idag?? Njaaeee, vet inte hur det blir med den saken.

Idag har vi iaf plockat undan, dammsugit och tvättat.
Skönt. Disken e faktiskt oxå avklarad. Jag kanske ska slänga ihop en sockerkaka idag med?? Den e ju himla god, så kan man skicka med en stor bit till darlingen och de andra som ska jobba natt.
Jaaa, jag tror ja ska göra det.

Ska iaf lägga in bildbeviset på att Lena höll Oliwer!



Det ni!!! Söta de är ihop, Oliwer o lilla låtsas mormor=)

Oliwer ligger o myser med Jiwan oxå=)





Lilla björnen sitter hos Jiwan och tittade på tv igår=) SÖÖÖÖÖÖT!!!

Postat av: Amanda

Fina bilder! ^^



Ludwig låg på neo, inte för att han var för tidigt född, utan för att han var sjuk och behövde intensivvård. Dom första två månaderna låg vi på intensivvårdavdelning men sen låg vi på neo. Och vi fick då höra att neo är för alla nyfödda. Inte bara för tidigt födda.

Ludwig föddes med en mossbildning av matstrupen. Där fanns ingen förbindelse till magsäcken. Han opererades två dagar gammal. Under operationer tillstötta komplikationer och det är väl dom vi lider av nu. Inte egentligen den åkomman han föddes med. men det blir bättre och bättre iaf.

2008-10-03 @ 21:24:49
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0