Idag

Idag vaknade Oliwer vid 8 tiden, då va han klarvaken! Det tyckte jag va lite tidigt, så vi bytte blöja på honom, så fick han mat o så låg vi kvar i sängen och tittade på Rix Morron Zoo. Efter en stund somnade han!! Yeeey=)
Då kunde jag oxå somna om!

Igår va de en snubbe som ringde ang akvariet, han va jätteintresserad och skulle ringa tbx idag, hoppas han gör det!
Vill verkligen bli av med det nu! nu! nu! NUU!!

Neeehe, nu e det dax för lite frukost. Oliwer ligger kvar inne i sängen själv. Han ligger o pratar o grejar, ska hämta honom så får han sitta i babysittern här ute med mig ist.
Sen ska vi in till Gums o köpa en blomma. Vi ska bort ikväll.

Btw, om det ringer någon som har landskod +25, svara inte!
Samma gäller om ni får ett missat samtal med +25, ring inte upp!
Det blir tokdyrt! Det e nån snubbe som har kommit på hur man kan tjäna pengar!

Skickade ut mess till de som finns i min lur igår. Men nu vet ni det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0