Hemma

Nu är jag o Oliwer hemma igen. Åkte typ halv sex i morse, släppte av killarna på Arlanda. Jag följde med in till incheckningen, sen lämnade vi dem vid säkerhetskontrollen och begav oss ut till bilen. Oliwer tyckte att han skulle äta mat, jag hade pumpat ut, så han fick lite flaska i bilen. När vi kom fram till Kungens kurva va kl 9,30 och Ikea öppnar ju inte förrens 10,00, så jag o Oliwer gick en sväng på Ica Kvantum. Köpte några satsumas och en Loka.

Kl 10 gick vi in på Ikea. Så himla sjukt! När jag åkte förbi där vid halv tio, så stod typ 3 bilar på parkeringen. "Fasen va skönt" tänkte jag, "då blir det lugnt o skönt där inne". Aaaaa, eller hur! Typ varenda barnfamilj i hela Sthlm va ju där!
Likadant ute på vägen, hur mycket bilar som helst!!! Jobbar inte folk i den stan???

Jag tog en frukost där iaf och Oliwer sov.
Gick runt en sväng. Köpte lite saker till Oliwers spjälsäng. Sen åkte vi hemåt.

Nu är vi äntligen hemma och jag tänker sova! Oliwer ligger redan i sängen med sin pappa och sover,
Darlingen har bara två nätter kvar att jobba. Två. Sen åker vi till Finland=) Woho!

God natt! Eller God dag??? Jaja what ever, nu somnar jag iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0