Göteborg

Tittade precis på Kalla Fakta. Idag handlade det om diskoteksbranden i Göteborg.
Jag kommer ihåg vad jag gjorde den kvällen. Jag satt vid datorn under trappan och surfade på internet.
Det är snart 10 år sen. Så sjukt!! 10 år!!!

Det är en sån sak som jag kommer ihåg, som berör mig. Antar att det är för att det va 63 ungdomar som förlorade livet.
63 ungdomar, de va i min ålder allihop.

Men nog om det.

Imorgon när jag har släppt av bror o hans vänner på arlanda tänkte jag att jag o Oliwer ska stanna på Ikea en sväng. Nog för att det blir det "dåliga" Ikea i Sthlm, men det får ja ta. Skönt o gå runt där själv en stund. Men vi får se.

Jag vet inte riktigt vad brorsan ska hitta på när han e ute på sin resa, det vet han nog inte själv heller. Men jag uppdaterar lite sen när jag får reda på nåt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0