Fler o fler

Det e fler o fler som läser min blogg, jag funderar på om ja ska fixa så att alla mina bilder blir copyright skyddade. Jag har ingen lust att folk som jag inte känner "snor" mina bilder, kanske använder dem i något dumt syfte. Spec inte på min son.

Grejen e ju bara den att jag har verkligen ingen aning om hur man gör, någon som vet och som kan förklara??
Skulle va så himla supersjyst!

Vad e det som e så intressant med mitt liv?
Ingenting skulle jag säga.
Har ett helt vanligt liv i min lilla trea i våran lilla by, med sambon, sonen, hunden och katterna. That´s it.

Men läs ni, för all del=) Det gör mig ingenting.

Tycker att det e ganska skoj när folk som jag knappt känner säger "Men det läste jag om på din blogg!!!" Hehe, jasså?
Som sagt, väldans många fler som läser än de som jag känner till.

Jaja, imorgon bär det av för darlingen. Upp i ottan. Han ska ut o jaga älg. (Eller iaf ska han sitta ute i skogen och titta på naturen.....=)), medans han och Mats e ute i skogen åker jag, Oliwer o Zelda hem till Pernilla. Ev blir det att skjuta lite lerduvor=) Woho!! skoj!
Inte för att det e spec stor risk att jag träffar en sån där liten sak som flyger iväg, men det e kul ändå.

Sen när gubbarna kommer hem skulle vi äta tacos hemma hos dem. Ska bli nice!



Jag och min älskade son badade häromdagen!

Är han inte det underbaraste som finns i hela världen?!

Postat av: Anna o Iselin

Lyx att du har ett STORT badkar så ni får plats att bada båda två! Vi har bara ett litet mini-mini sak som inte ens bara jag får plats i. Trist

2008-10-20 @ 18:39:46
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0