Barnkanalen

Hmm, nu har barnkanalen varit på mer eller mindre hela dagen, men hallåå?? kör de om samma program igen??? Tråkigt om det bara e ett visst antal program per dag. Fast det e väl inte meningen att barnen (De som ska kolla på kanalen) ska märka att det e samma. Meningen kanske inte e att de ska sitta framför tv:n hela dagen??

Nu har jag iaf fixat klart inbjudningarna till dopet. Ska skicka några, och de som bor i närheten ska vi åka o lämna till.
Ca 70 vuxna blir bjudna. Har inte räknat hur många det blir med alla barn.
Får vi se
hur många som kommer. Det märks! Hoppas att många kommer o ser prinsen bli döpt=)

Sen att vissa inte finns med på hitta.se eller eniro, det stoppar inte mig, jag e ju näst intill FBI agent!!

Fick hem min förlossnings journal idag. Hehe 23.08 morfin 10ml=) Hehe!
01.35 En fin gosse!

De vågar nog inte skriva "En ful gosse"??? HAHA




Postat av: Dessi!

Jösses 70 + bjudna, på ett dop dessutom. Många i släkten eller?

2008-10-06 @ 15:08:12
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0