Ännu en dag

Sitter i soffan, har precis ätit frukost. Sitter med en kopp kaffe nu. Barnkanalen e som vanligt på i bakgrunden. Just nu e det "Philofix" (Stavning??) Hon har alltid massa kul pyssel. Oftast e det väldigt lätt (Det e ju ett barnprogram), så det e faktiskt kul o titta på. Tänker mest på när vi låg på Neonatalavdelningen, då det va en liten tjej som va där ibland oxå, hon hade fått en lillebror, och hon kunde alla barnprogram som fanns i hela världen! Hehe. Hon va ganska söt.

Idag e det barnbidrag=) Woho!

Igår, vad gjorde vi då?? Joo vi va o tittade på ett hus. Det va det bästa på länge. Vi får se hur det blir med det.
Sen va vi hemma hos mina föräldrar, åt lite lyxig lunch och sen åkte darlingen o spelade innebandy. Jag o Robin o Oliwer tittade på. Matchen va väl sådär.....=) Tur att det bara va korp. Haha!

Idag ska vi städa lägenheten. Det behövs!!
Så ska jag fota lite grejer o lägga ut på Tradera.



Kanske ska baka något oxå. kanske ska provbaka något som vi kan ha till dopet.
Har lite andra grejer o fixa innan dess oxå. Sliiiit o slääääp=)

Postat av: Sofie

Hejsan! Klickade mig vidare till din blogg från "17 år och trebarnsmamma", jag såg att du också hade en son som var född i juli i år. Jag har en liten kille jag med som heter Hugo och är född 31 juli.. kul med lite bloggläsning om en som har en kille i samma ålder:-)



Hoppas allt är bra annars! Kram

2008-10-20 @ 17:19:39
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: j

Hejsan sötnos , allt bra med dig?

KRAM/J

2008-10-20 @ 18:45:40
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Nina

Heja=) Åhh ska du baka=) Jag kan rekomendera Ananaspaj=) Så J*VLA gott.. Ja om man tycker om ananas förståss=) Jag älskar Ananas=) Hojta till om du vill ha receptet om du inte redan har det vil säga=)

Annars får du titta förbi nån dag så gör jag en paj så du får provsmaka;-) Hehe

Kramar

2008-10-20 @ 19:29:35
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: Vanessa

Hej! =) Grattis till dig, du har vunnit tävlingen i min blogg! Skicka din adress till [email protected]



Var gärna med i mina andra tävlingar! =)

2008-10-20 @ 20:14:31
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0