Vaken

Fy vad jag e trött, jag vet att jag inte ska klaga, men det e svårt att låta bli.
Tjock i halsen och snorig. Bara det blir bra tills dopet på söndag.

Ska göra mig en kopp te med massa honung i och hoppas på att det lättar lite.
Jag vaknade av att Oliwer låg o pratade och skrattade. Hehe han e rolig han. När han såg
att jag blundade så skrek han till så ja va tvungen o titta. Då började han skratta igen.
Hmm, det va bara o gå upp. Så nu sitter vi här. Han i babysittern. Det är ett program om
surikater på barnkanalen, jag gillar det, men inte Oliwer, så vi får hoppas på att
det blir något tecknat strax ist.

Idag tänker jag nog inte gå ut från lägenheten mer än jag måste.
Ikväll är det julbord med jobbet ute på marsviken. Vår se om ja åker dit en sväng.
Kanske åka dit o äta lite o sen åka hem.
Min mor ska iaf passa Oliwer om jag vill åka. Darlingen jobbar eftermiddag.
Imorgon och söndag e darlingen ledig, och sen har han bara 2 nätter kvar, sen ledig 5 dagar igen=)
Värsta korta skiftcykeln! Nice!

Nääe, nu ska ja dricka massa te och bli frisk.

Ha de bäst!

Postat av: Camilla

Inte kul att vara förkyld ännu mindre kul om man faktiskt måste vara frisk en viss dag. Klart du ska på julbordet ju du slipper ju laga mat se det så osså åker du hem och sover när du fått äta lite. Krya på dig kram

2008-11-28 @ 10:49:15
URL: http://milllis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0