Tradera grejer

Nu har jag packat ännu mera Tradera grejer som ska skickas iväg. Skönt o bli av med lite saker=)

Näääe, dax o fota lite nya saker o lägga ut=)

Ha de bäst!

Postat av: Sessan is bride to be

De flesta tycker faktiskt att jag ksulle passa i den lila, funderar verkligen... undrar hur den kommer att sitta vid bysten! jag och mina D-kupor och en stoor rosett mitt på, hm...



haft en bra dag förresten? kram kram



Ps. Tradera är livsfarligt, kan bli beroende... =)

2008-11-05 @ 00:22:34
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

De flesta tycker faktiskt att jag ksulle passa i den lila, funderar verkligen... undrar hur den kommer att sitta vid bysten! jag och mina D-kupor och en stoor rosett mitt på, hm...



haft en bra dag förresten? kram kram



Ps. Tradera är livsfarligt, kan bli beroende... =)

2008-11-05 @ 00:22:38
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0