Städat

Jaa, ni läste rätt, jag har städat, och inte bara städat, jag har städat som en tok=)
Sorterat o dammsugit o grejat=).

Oliwer kan ju inte va ensam inne i sitt rum ändå, men det är skönt när det ser fint ut. Fortfarande lite som behöver göras, men en bra bit på väg. Behöver en bokhylla. Kanske en trip till ikea snart;) Hehe, nån som vill följa me isf??
Ikea i Linköping självklart! Inte Sthlm!

Nu blir det lite lunch hemma hos mor o far, ska hoppa lite i sängen så mina killar vaknar!

Kram på er!

Postat av: Nina

Åhh me love ikea:D Linköping har jag dessvärre inte skrotat omkring på, Skulle gärna följa med:) Synd bara att jag bor en bit i från er.. Men det kanske vi kan ordna;) Om jag får följa med=) Isf vill jag åka efter den 20:e helst den 25:e;)



kram

2008-11-08 @ 15:41:42
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: Lilla jag

Fin design du har fått!

2008-11-08 @ 18:46:31
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag ska nog troligen in till Ikea i linköping nästa måndag eller ev tisdag tror jag för har hela dagen ensam men är i närheten då.

2008-11-08 @ 19:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0