Sovdax?

Jag tror att det är dax att gå o sova.
De få knop jag har uträttat idag har tröttat ut mig. Jaa, det e just det, man blir ju trött av att göra ingenting.
Joo, jag har diskat! Ha! Jag har gjort nåt vettigt idag iaf!
Har nog fasen sovit för mycket oxå. Ligger ju i sängen alldeles för länge om dagarna, får försöka ändra på det.

Min son har lyckats bajsa ner två st pyjamaser på mindre än 2 timmar. Bra kämpat! En applåd till lilla prinsen=)

Just nu ligger både han o Zelda inne i sängen o väntar på mig. Darlingen jobbar natt. Första av två. Sen är han ledig. 5 härliga dagar=) Woho! På lördag blir det dop uppe i Sthlm. Ska bli skoj o träffa lite släkt.

Har ni lagt märke till BLOGGKOLL knappen lite längre ner till vänster??
Jag e så nöjd att jag lyckades lägga in den helt själv=) Kanske inte e en fullständig idiot! ;)



God natt!

Postat av: Agnieszka

Ni är såå fina! Den där rymddressen vill vi köpa av er sen! Ja så svårt är det inte att lägga in knappar och sånt,ska genast lägga till dig så man ser så fort du har uppdaterat!

kramar

2008-11-20 @ 08:43:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pilla

Åhh, vilken fin bild. Den där "riktiga" kontakten. Ni e för söta :-)

Kram

2008-11-20 @ 09:44:59
Postat av: Lotta

Hihi..Vilken charmig bild..=)

2008-11-20 @ 12:14:38
URL: http://challez.blogg.se/
Postat av: Elin

Ni ar for sota!!!!

kramar!!

2008-11-21 @ 12:53:55
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0