Sjukt

Hehe det e ju helt sannslöst, jag skrev en kommentar inne hos Kenza och efter det tog det inte många minuter innan folk strömmade in på min sida.
Herre jösses.

Idag har vi varit ute på jobbet o hälsat på. Fikade kaffe o bulle=)
Bestämde att jag ska jobba lite då o då från januari. Inte 10 timmars passen, det räcker med 8 timmar.
Kanske 3-4 pass /månaden blir det.

Efter våran lilla visit ute på jobbet svängde vi förbi ute "Pål Jungs hage" Asg!! Jag sa det redan när skylten kom upp att det heter "Påljungs hage". Känns bra när man har rätt=)
Vi va iaf inne i nya "Euro-store". Köpte bara ett litet minipaket tvättservetter. Bra o ha ett litet paket i skötväskan.
Inne på Citygross köpte vi blöjor o lite annat. Tog en fika i det lilla caféet utanför. Billigt! Vi tog prinsesstårtbit båda två=)

Darlingen står o skalar potatis. Han är så duktig så. Han ska göra maten ikväll. Jag ska ta en titt i en av kartongerna med julsaker=) (Den som har stått i lägenheten sen förra julen. Hehe, snabba ryck)
Byta till julgardin i köket oxå. Putsa gör jag någon dag när det e ljust ute. Lite sent nu.



Oliwer ligger o drömmer om något =)


Postat av: Katarina

Jepp allt är bra här :)

2008-11-24 @ 19:01:45
URL: http://katarinasworld.blogg.se/
Postat av: emlisch

hihi..såå söt =)

2008-11-24 @ 19:17:47
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0