Pyssel

Jag sitter här o pysslar för fullt. Tog mig en liten paus.
Passade på att mata Oliwer, så nu sover han så gott.

Efter ett tag började han faktiskt gilla den där ananas juicen=)
Ananas. Hmm, säg det 10ggr högt. Fasen man har ju ingen aning om vad det betyder efter en stund. Hihi.


Imorgon är det babymassage. Det ska bli jättejätteskoj!!!
Efter det ska jag nog baka lussekatter. Köpte saffran idag oxå. Kan ju faktiskt va bra att ha hemma.
Vi va inne en sväng på Rusta och Ö&B oxå. Hittade inget spec på Rusta, bara några julklappar som jag
tänkte slå in imorgon. På Ö&B köpte jag en hel hög med servetter till dopet.
Köpte en Toffiffee oxå=) Såå gott!

Ska återgå till pysslet nu, sen ut med Zelda sen ska jag ta o bada.
Höres kanske senare igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0