Önskelista

Jag kom på en till sak som Oliwer önskar sig.
En febertermometer som man stoppar i örat=) En sån som man knappt hinner blinka innan det e klart!

Idag har vi varit i kyrkan.
Vi pratade med prästen Kim om det kommande dopet, så nu har vi fått lite mer kött på benen angående det.
Tog en titt i församlingshemmet, så vi vet var allt finns o hur allt fungerar.
Vi lunchade med min pappa och hans två kompisar.
Fläsk med kokt potatis och löksås=) Yaamie! Mindre bra för våran diet, men så gott!

Darlingen har varit en sväng till tippen med massa skräp. Känns så himla skönt när det inte är massa påsar med kartong, flaskor och plast saker överallt.
Jag har bytt till julgardin i köket, satt upp en lampa på en vägg och pyntat lite.
Hann med att diska oxå medans han va borta.

Nu har vi precis fikat lite. Kaffe och kaka=)
Känns faktiskt som att vi har gjort en del saker redan idag=) En bra dag med andra ord.

Jag ska slå in paket om en stund, sen fortsätta pynta lite. Fixa lite bland mina blommor

Idag är det en pysseldag! Älskar när saker blir uträttat.
Hämtade Oliwers (min gamla) tripptrapp stol idag med. Blev så fint med nya dynan=)

Hur går det för er med pynt o sånt??=) Har ni pyntat något?

Postat av: Sofie

Åhh ska ni ha dop snart vad roligt:) Hoppas det går bra och att Oliwer inte skriker för mycket i kyrkan haha. Hugo var rätt så duktig men lite skrik blev det allt... fast det får det ju bli.



Jag har också grejat i lägenheten idag och satt upp julgardiner, det blir ju så mysigt när de kommer upp.



Kramar på er!

2008-11-25 @ 15:27:10
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0