Mjölk o flingor

Det har kommit massa snö under natten. Mysigt!

Vi har precis ätit frukost som bestod av mjölk och flingor och en stor kopp te.
På tv:n är det Babar.
Oliwer ligger o leker i sitt gym. Han älskar det. Mycket bra present från Skavsta folket!

Vi ska lyssna igenom några låtar som vi ska ha på dopet.
Planering planering=)

Fick posten nyss, budade hem en supermysig dyna till Oliwers tripptrapp stol, men de hade glömt att skicka den till mig, så de la ner en liten bonus till mig. En jättefin haklapp med Laban på=) Mig gjorde det inget att det kom lite sent, den stolen har vi inte hämtat hem från mina föräldrar ännu=)



Postat av: Mama Mad

Hej! Hoppas allt är bra?? Nej det bestämmer man själv hur man vill göra, antingen före eller efter..Vi valde att skriva dem redan nu..spelar ju ingen roll..haft en bra helg?? Kram

2008-11-24 @ 11:49:10
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0