Lördag

Idag har jag o Oliwer varit på stan o lunchat me Agnieszka o Nova. Mycket trevligt!
Blev en ost o skinksallad. Efter det gick vi runt lite på stan.
Jag köpte en haklapp till Oliwer, med NHL märket på Jag kunde inte motstå den,
den va så söt dessutom va den på halva priset, så 25kr=) Lagom!

När vi kom hem sen tog jag ett varmt bad. Är så himla stel i nacken o ryggen.
Massage! Säger bara det, massage!! Måste unna mig det snart.

Darlingen har lagat supergoda färsbiffar med potatismos . På oxfärsen jag köpte igår,
blev super gott!
Nu sitter vi i soffan o tittar på tv. "Stjärnor på is". Fråga inte varför vi tittar på det, men
det finns ju verkligen inget annat.

Blir nog tidigt ikväll. E trött! Har en kopp kaffe här. Blev så sugen! Jag kan somna ändå.
Nemas problemas!

Har inget vettigt att skriva. Höres imorgon ist.

Ciao

Postat av: Sessan is bride to be

Tänkte höra med dig, en personlig fråga.



Var ditt barn planerad? Jag tänkte på det där med preventivmedel, hur fort man kan bli gravid efter att man har slutat??



haft en bra helg förresten? kram kram

2008-11-16 @ 19:02:28
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0