Klockan 3

Somnade runt klockan 3.
Det bara snurrade runt i huvudet när jag la mig i sängen.
Allt handlade pga dopet såklart.
E inte spec nervös inför själva cermonin i kyrkan, detso värre känns det efteråt.
Tänk om jag glömmer massa saker!?!
Gaaaaah, det kom bara upp en sak efter en annan när jag började tänka. Jag blev tvungen att
gå upp o plocka fram massa saker gång på gång.
Jag har nog lite svårt att fatta hur många 70 pers är.

Nääe, nu måste jag klä på mig och åka till församlingshemmet och duka!

Återkommer senare. Om jag har överlevt.
 

Postat av: Michelle

Tack! Mmm hoppas det me!

Vill inget hellre än att ha en liten bebis här!

Har visserligen min katt som får duga för tillfället.. ;) Men det e ju verkligen inte samma sak! hihi!

Hur gick det med dopet?

Va många ni va!

Kram

2008-11-30 @ 18:22:22
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0