Kass

Jag låg i sängen och tittade på min lilla son som sover och började fundera.
Tänk om jag inte kommer kunna uppfostra honom bra.
Tänk om han kommer vantrivas med sitt liv.
Tänk om jag blir värsta kassa morsan.

Tänk om jag blir en sån morsa som inte fattar någonting.
Tänk om Oliwer råkar illa ut pga mig.

Tänk om.
Nu ska jag försöka somna om igen.
Om det går.

Lite uppmuntran tack.

Postat av: sofi

Neeeeehere, du kommer att bli en så fruktansvärt bra Mamma till Oliwer o Oliwer kommer att fortsätta vara en jätte fin unge. Du behöver inte oroa dig over huvud taget :) Många många många styrke kramar :)

2008-11-26 @ 05:35:07
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Nina

Att bli mamma är nog det finaste gåvan en människa kan få. Men det är också en heldel omställning, från att bara ha sig själv att tänka på och ha ansvar över, till att få ett litet underbart gulligt liv att ha ansvar över,tröstautfodra och uppfostra. Det är nog många som funderar som dig men inte vågar prata om det. Men jag är övertygad om att du kommer bli en toppen mamma till Oliwer och eventuella syskon till honom. Följ ditt hjärta, du känner ditt barn bäst, finns ingen som kan komma o säga att gör si o gör så. Det enda folk kan kommma med är goda råd, förslag osv. Alla är vi olika individer och alla behöver vi olika ramar att tygla oss efter.. Du kommer ganska snart märka hur Oliwer fungerar, vad som passar honom/er. Ännu mer skillnad kommer du att märka när Oliwer ev får ett syskon, det barnet kanske inte alls är lika anpassningsbart inte alls lika snällt o sover om nätterna. Det är det som är så himla härligt med barn, ju mer de växer ju mer märkar man att de blir en egen individ. Ge Olwier massor av kärlek och omsorg så ska du se att allt går av bara farten. Men klart man börjar fundera hur det kommer att gå, det är ju trots allt ett livslevande litet liv som är vårat ansvar=) Men nog det finsate ansvar man kan få.



MAssa kramar från snart 4 barnsmorsan i stränkan=)

2008-11-26 @ 08:04:48
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: Agnieszka

Du kommer bli världens bästa morsa, eller det är du ju redan! Han kommer få världens bästa liv!!!!

DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!



Kramar från oss

2008-11-26 @ 08:20:49
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: a-k

jag vet att funderingar som det du skriver om dyker upp ibland men jag ser ju att du är en supermamma! kram

2008-11-26 @ 10:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0