Inte däckbyte

Nehe, det blev inget däckbyte! Tittade ut o det toksnöar=)

Darlingen får ta saaben ikväll till jobbet ist, så får vi fixa vinterdäcken på audi någon dag. Sen. I framtiden.

Vi hamnade framför tv:n ist. Mamma Mia.
Om en stund blir det mat. Blir nåt kött. Ska bli gott!=)

Igår fick jag ett tokryck o började pyssla. Först gjorde jag ett armband.



Jag fick ingen bra bild på det. Men jag e nöjd iaf, ser mycket bättre ut i verkligheten.

När jag hade lagt undan pärlorna fick jag ett nytt ryck, hehe, så jag o darlingen flyttade på våran säng,
och flyttade på Oliwers säng och satte upp sänghimmel på den. Blev jättemysigt!!!


Efter det fick jag ett ryck o klistrade fast stjärnor på några ramar=)
Guld och silver stjärnor i trä.






That´s all for now.


Postat av: sofi

Jätte fint pyssel :)

2008-11-19 @ 16:12:42
URL: http://g.se
Postat av: Agnieszka

Vilka fina saker du har gjort!!! Magnus bytte däck på våran bil igår.. och det var ju tur!!!

kramar

2008-11-19 @ 19:10:32
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0