Helgen är slut

Fasen va fort veckorna går. De bara flyger förbi. Darlingen jobbar sin sista natt. Woho=)
Fast har den sämsta ledigheten nu, alltså går av måndag morgon och börjar jobba fredag morgon.
Men det får gå det oxå.

Jag hade köpt en snygg flanellskjorta och två par HÄLGE strumpor till pappa, från mig o min bror o Oliwer.
Han blev så glad så=)

Jag har precis nattat Oliwer, han ligger inne i stora sängen o pratar lite. Hoppas att han somnar snart, det brukar inte ta så lång tid. Jag e sugen på en QP cheese, men orka klä på Oliwer och åka in till stan nu för att köpa en. Nääe, får bli nån dag när jag ändå e i stan. Typ varje dag;)
Annat va det när ja bodde i Hemgårn=) Hehe.
Fast det kanske inte e bra o bo för nära heller.

Hoppas ni haft en trevlig helg=)


Postat av: Mama Mad

Ja man är helt enkelt inte lika intressant längre i kompiskretsen..Har dock en känsla av att när bebis kommit är det fler som gärna kommer och fikar dagtid och som aldrig hör av sig om kvällsaktiviteter..tråkigt som tusan..men jag bryr mig inte för vi väntar ju vårt lille underverk!!



Hoppas du haft en bra helg??

2008-11-10 @ 11:05:01
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Nina

Altså skulle jag bo på gångavstånd till "Donken" då skulle jag va fet av en annan anledning vid detta tillfälle... asg..



Kram

2008-11-10 @ 16:41:08
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0