Heej=)

Idag har vi varit på bvc. Prinsen var hur duktig som helst som vanligt. Han vägde 6870g, så jag missade min chansning (6,9kg) med 30g;) Ganska nära iaf! 62cm lång va han oxå, han växer min lilla älskling!

Efter det passade jag på att klippa mig. När vi ändå va nere på stan och Darlingen va med, så han o Oliwer satt o gosade en stund. Blev nöjd! Tar kort någon dag och visar.

Sen bar det av mot Nypan, och fika=) Jättetrevligt o sitta o snacka lite skit me A-K och Stella. Hon är så söt!
Jag tog ost&skink paj, den va supergod!
Vi passade på att sova en stund oxå. Så nice!=)

Nu blir det "Du är vad du äter" (tur att jag hann äta mat innan, hehe) och sen "Höök".

Min "Lyxiga" middag bestod av bacon, champinjoner och sockerärtor i creme fraiche med makaroner. Billigt, lätt o gott!

Kram på er!


Postat av: sofi

Hehe, Oliwer är bara ett kilo lättare än Limpan :)

2008-11-06 @ 20:59:13
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Nina

Bra gissning där=) inte alls långt ifrån=) låter som du haft en toppen dag=)



kram

2008-11-06 @ 22:05:28
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: a-k

det var trevligt med en fika! kram

2008-11-07 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0