God morgon=)

Ännu en dag. En fin dag.
Blir nog prommis med Carro och Samuel! Zelda får följa med då oxå=)

Idag ska vi försöka byta däck på audin. Tycker att det har gått ganska bra o klara sig med en bil ändå.
Lite mer planering bara. Planen är att sälja saab och byta audi mot en kombi, och i framtiden klara oss med en bil.
Darlingen får åka buss till jobbet (hans egen idé) bussarna funkar bra förutom när han jobbar fm-helg,
och då funkar det oxå, fast med lite mer väntetid, annars får han ta bilen. Eller bli skjutsad.
Skulle vi bli av med saaben skulle vi få ca 4000kr mer i månaden. Ja tack!

Jag skulle lätt vilja åka buss till jobbet, men det funkar inte med mina jobb-tider. När jag börjar 4.30 så finns det bara en buss från stan, men inte från Oxd. Ska jag köra bil till stan o ställa den där för att åka buss?? Näeee.

De kanske har ändrat buss tiderna, vad vet jag, jag har inte kollat upp det på länge.

Lite macka o te kanske. Starta dagen på ett bra sätt.

Imorgon ska vi till Sthlm. Solna. På dop. Min kusins lilla son Ludvig. ska bli mys o träffa massa folk=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0