God kväll!

Idag har jag, Oliwer och Zelda varit ute o gått med Pearn. Det va jättetrevligt! Tack för idag!!
Vi va väl ute i ca 2 timmar. Gick väl inte direkt i "Bränna fett-fart" men det va skönt o va ute!

Efter promenaden packade jag in oss i bilen och vi åkte till Nyk. Jag köpte två pyjamaser till Oliwer och långkalsonger och strumpbyxor till mig. (Kom på det i morse att man kanske ska börja med långkalsonger nu när man e ute o går, men inte hittade jag några, och de som jag äger är det stort hål i, så jag behövde ändå nya. Hittade snygga svarta med vita döskallar på, hehe, bara 49kr)

Sen va vi o tittade på ett hus. Vi älskade planlösningen (Nog den bästa vi sett på alla dessa visningar), vi älskade garaget. Stort o fint! Vi älskade tomten, verandan och öppna sprisen. Jaha det där låter ju bra tänker ni, men då ska jag berätta, badrummet måste rivas ut o göras om, det bör sättas upp nya tapeter överallt, nya golv bör läggas överallt förutom hallen och vardagsrummet. Köket bör oxå göras om, men det är inte akut.

Vi får se vad det landar på, tänker INTE betala de 990.000 som är utg pris när man måste lägga till så mycket mer pengar på det.
Efter husvisningen va vi hem till mina föräldrar o drack lite kaffe.

Nu sitter jag här o glor lite på olika sidor o snackar lite skit. (Som vanligt)

Ska akta mig för Tradera-träsket!!! ;)

Ha de bäst!


Postat av: Lilla jag

Mycket grejande med hus. Vart låg det?

2008-11-04 @ 14:23:59
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0