Fievel

Vi har precis tittat på "Fievel i vilda western". En mysig (musig, hihi) film=).
Till det åt vi fläskstek och potatisgratäng (willys potatisgratäng, goood).
Blev lite chips med dip oxå.....

Jag har slö tittat lite på Efterlyst oxå.

Har faktiskt färgat ögonbrynen med. Det ni!
Nääe, idag har vi inte rört oss mycket, känner hur kilona blir fler o fler. Jag som skulle gå ner i vikt.
Hmmm.
Nån som har nåt bra förslag på nåt litet man kan ändra på fast det ger resultat ganska snabbt?
Finns nog inget sånt. Bara o kämpa.

Nån som vill gå lite raska promenader med barnvagn o hund några ggr/v???

Postat av: Agnieszka

Hej! När jag har kläckt ur mig bebisen så jäklar anamma ska jag gå ner i vikt! Då kan i promenera tillsammans hela dagarna!!!!

2008-11-13 @ 07:54:56
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är ute och går ganska så mycket så är ju bara du hör av dig om du vill ha sällskap så får vi se om jag är ledig.

2008-11-13 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0