Farsdag!

Idag är det farsdag!
Oliwer hade köpt ett örngott med texten "PAPPA ÄR BÄST, ingen protest" till sin pappa, han hade köpt ett par gråa långkalsonger oxå, med svarta döskallar på.

Vad jag har köpt till min far är en hemlis än så länge, vi ska över dit strax.

Säger man "Grattis på farsdag"??
jaja=) GRATTIS ALLA PAPPOR!
Fast mest till Oliwers pappa och min pappa såklart!



Mina älsklingar!

Postat av: Agnieszka

Vilken fin bild=)

En fika i veckan kanske??

kramar

2008-11-09 @ 19:21:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Darlingen

Tack för de fina farsdag-presenterna älskling. Ja håller med Agnieszka att det är en väldans bra bild alltså, ser så smal o slim ut =P

2008-11-10 @ 00:59:35
Postat av: Darlingen

Tack för de fina farsdag-presenterna älskling. Ja håller med Agnieszka att det är en väldans bra bild alltså, ser så smal o slim ut =P

2008-11-10 @ 01:00:24
Postat av: Nina

Ja nog ser man likheter allt=) Så himla fin bild:) Kraaam

2008-11-10 @ 16:39:05
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0