Färjan

När jag badade tittade jag på "Färjan".
Det som lockade mig att titta på det var att kaptenen som jobbar på Cinderella var en av de första på plats när Estonia gick under.

Jag blir så irriterad på "Baren-Håkan". Gaaaah!!! Han tror att han e snyggast i hela världen o ska va så jävla cool o stå o spänna sig hela tiden. Blä!!! Jag har väl berättat förut att vi träffade honom i en bar i Visby för typ 100 år sen, redan då va han värsta tönten. Usch!



Här har vi en bild på Oliwer i rymd-dressen=)





Mina bästa killar sitter o tittar på tv.

Idag har Oliwer varit jätteglad hela dan=) Min finaste lilla gos!

Nu är det Roomservice på kanal 5 som gäller=)

Postat av: Sessan is bride to be

Tihi, gud så duktigt! Ser att du la den under min "länk"...

2008-11-19 @ 23:04:00
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: emlisch

haha..hör att ja inte e den enda som stör mig på håkan. Han förstör ju hela programmet! UT med håkan!!

2008-11-20 @ 21:39:45
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0