Dagens shopping

Idag fick jag för mig att köpa nya kläder att ha på mig på Oliwers dop.
Jag köpte ju ett par byxor, en top och en kofta för ett tag sen, men nu fick jag för mig att jag skulle ha
en klänning ist.
Jag gled in på
www.hm.se och kollade. Hittade en fin klänning. Så jag o Zelda hoppade in i bilen o åkte in till stan.

Hittade klänningen typ direkt. Slet med mig en och gick in i en provhytt. Jaa eller hur?! Hur ska man kunna få plats med tuttarna i den där lilla klänningen??? Med en lite butter min gick jag ett varv till inne på H&M och plockade på mig några andra klänningar, in i provhytten igen. Drog på mig en klänning, efter typ en kvart fick jag upp dragkedjan som satt på ryggen. Reslutatet: Jag såg ut som en korv. Det tog ca en kvart till att få av mig den. Jag skulle tagit med mig en slav som kunde fixat dragkedjan åt mig. Sista klänningen satt ganska bra, men va urringad typ ner till naveln. Inte snyggt.

Så helt tomhänt promenerade jag ut från H&M. Stegen tog mig till Kappahl.
Hittade en mysig tunika och en klänning som jag gick och provade. De satt helt okej båda två, fast klänningen fick mig att se ca 40 år äldre ut, så jag hängde tillbaka den.
Hittade en annan tunika oxå, sen helt otippat hittade jag en svart kjol på rea. Så det blev de två ist.

 

På väg mot bilen gick jag en sväng förbi Wedins, och de ska tydligen byta namn, så de säljer ut allt, med 30-50% rabatt.
Så det blev de här oxå:

 

199kr gick de på. Me like!


Postat av: Agnieszka

Ohh vilka fina kläder och skor... ska nog oxå gå och kolla Wedins i nästa vecka... man kanske hittar värsta kapet!!!!!

kramar

2008-11-21 @ 07:31:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0