Chock!

Jag va ute på nattprommis med Zelda, då jag ser en vit bil, en kombi. Den åker supersakta, det reagerar jag på. Jag börjar tänka massa konstiga tankar om att jag skulle bli skjuten o sånt, och hur jag skulle tala om det för Darlingen, om jag skulle messa eller ringa, hehe, jaa jag vet att jag e knäpp.
Vi går en bit och Zelda utför sina behov. Jag tänker att vi ska gå en lite längre sväng så jag kanske förbränner några kalorier.
Helt plötsligt ser jag den vita kombin igen, utanför några bekantas fönster, den åker supersakta och minipolisen Sofia kommer fram. Jag tänker "Nää, nu jävlar". Det är inte normalt att åka så sakta förbi massa lägenheter o fönster vid midnatt. Eller?

Jag pinnar på med Zelda och svänger upp mot bilen. Den rullar sakta vidare (bort från mig). Och sen försvinner den.
"Skönt" tänker jag och går o lullar lite för mig själv. Helt plötsligt tänds lyset i en lägenhet, i ett kök. Självklart tittar man dit eftersom att det är mörkt i de flesta andra fönstrena, till min förskräckelse ser jag en naken man! Som tur är står han med könet mot väggen så jag slipper se det!! Gaaah. Inte riktigt vad jag ville se.

Jag pinnar på hemåt för att berätta för darlingen!!
Ställer mig tom o diskar allting, och säger att jag behöver en whisky. (Mitt vin är slut)
Darlingen häller upp en whisky med lite vatten i och is. Jag smakar en liten smutt, men fyy faaan va vidrigt!
Kan tänka mig att jag såg ut ungefär såhär:



Sådan mor sådan son!

Det här kortet är taget när lillprinsen smakar morot för första gången. Det va typ lika äckligt som majs.




Lägger in en bild på lillprinsen när han är så där pilimariskt charmig=)

God natt!

Postat av: Emily

Hon blir 8 månader på lördag :-)

2008-11-13 @ 08:33:06
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0