Blödig???

Såg precis på sjukhuset på tv3.
En tjej som födde sitt första barn. Hon skrek. Jag kände hennes smärta! Sen när ungen kom ut
så sa hon "Det gjorde jätte ont". Jag blev så rörd!
Det va ju faktiskt bara lite mer än 4 månader som jag själv låg så där o kved.
En tår kom ut ur mitt vänstra öga. Jag tycker att det är så fint när ett barn kommer till världen!
Kalla mig blödig! Men vafaan, det finns ju inget störra mirakel!!

Nähe, lite te och Roomservice!

Postat av: A-K

Jag håller med dig. Det är det underbaraste som finns när barn kommer till världen!

2008-11-12 @ 21:49:00
Postat av: Emily

Jag satt också och snyftade när jag såg barnet läggas upp på magen på henne. Förut hade jag inte ens brytt mig, men nu när man fött barn själv så vet man hur det känns.



Däremot tycker jag att det alltid ser så hemskt ut när dom föder barn i TV. Nästan alla ligger på rygg, och så skriker dom av smärta. Så upplevde jag inte min förlossning.

2008-11-12 @ 23:16:05
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0