Äntligen

Jag har äntligen fått min prins att somna.
Zelda behöver gå ut och eftersom att darlingen jobbar så får vi lämna Oliwer i sin säng en liten stund. Gillar inte att lämna honom ensam. Men när han sover o han ligger i spjälsängen så kan man ju faktiskt smita ut i 5min så Zelda får göra det hon ska.

Snön e i princip borta nu. Trist, men det kanske kommer ny. Hoppas på det. Att det blir en vit jul. Oliwers
första.

Om ca en timme ska vi på babymassage. Ska bli supermysigt!

När vi kommer hem sen ska jag fortsätta med mitt pyssel jag höll på med igår. Blir nog ganska bra. Hoppas jag iaf.
Sen kommer bilder. Tååålamooood;)

Nähe, nu ska jag sätta fart!

Min bror e i Thailand nu, i Patong. Om någon undrade;)

Postat av: Dessi

Klart man kan lämna en liten stund, det gör du helt rätt i! Glöm för sjutton inte nycklarna bara =oP Alla har vi nångång gått ifrån en kort stund. Hur många har inte smitit ner i tvättstugan medans dem små sover?

2008-11-27 @ 14:58:14
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0