Sista minuten?

Nu har det varit dåligt med uppdateringar igen, men det har inte hänt så mycket och då har jag inte haft någon ork till att skriva något.

Ledig i helgen, jobbar dock några timmar imorgon, 14-18 för att vara exakt. Det får räcka, jag har massa komp och då kan jag faktiskt utnyttja den innan jag slutar jobba. Inte många pass kvar nu.
Jag går mitt sista pass 29 maj. Försöker övertala Darlingen att dra på en sista minuten 31 maj en vecka, vi får se hur det går. Man måste ju faktiskt passa på nu innan bebben kommer!

Det blir inte så himla dyrt att ta en sista minuten från Skavsta, vi hamnade under 3500kr var, jag gjorde en låtsas bokning, men slutade när jag va tvungen att betala, han måste ju kolla om han får ledigt. hehe, vilket blir svårare....

Idag har jag o Zelda varit me mamma o pappa på Rusta och Ö&B. Pappa skulle köpa sig en pryl. hehe.
De kom hem med massa lambi-papper och några kassar. Jag fick bara med mig två kassar. =)

image562

E så sugen på sallad!! men har inte så mycket hemma.... dumt!
Den här goda salladen åt vi för någon vecka sen. Massa gott i den. Squash, gurka, sallad, tomater o massa mer.

Nu får det bli dax för ett bad.

ciao

Postat av: Junitjej

Sallad är gott!

2008-05-17 @ 20:51:13
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Soha

Ser gott ut :)

2008-05-17 @ 21:00:46
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0