Röd dag X2

Idag e det röd dag X 2. Både första maj och kristihimmelfärd. Borde man inte få dubbelt betalt då? Tycker jag. Alltså dubbel-dubbel betalt=)

Imorgon åker vi till Valencia!! Wohooo!!
Klockan 15.30 lyfter vi (förhoppningsvis). Ska bli så himla skönt att komma bort några dagar!! Göra något annat. Få lite värme!

V.26 idag=) Tiden går så himla snabbt! 105 dagar kvar.
I helgen jobbade jag ju två nätter ist för förmiddagar. Så himla skönt o slippa jobba morgon pass. De e så svårt o somna på kvällen. Det e nästan helt omöjligt! Men nu har jag fixat så att jag bara jobbar kvällar i hela maj. Tack Jiwan!

Darlingen va och la tak hos KB hela helgen. Fint blev det!!

image551

Dax o städa lite.
Sen jobba.

Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0