Hemma

Hemma efter dagens jobb. Jag stannade tom kvar på jobbet hela passet. De ni=) Kors i taket!! =)

Idag har jag faktiskt inte gjort mycket vettigt alls på jobbet, lite passagerare och mycket personal. Som det brukar se ut nu för tiden. Jag satt i bilen ute på plattan och lyssnade på radio och väntade på att få söka personal som körde tankbil. Det e väl det vettigaste som har hänt. Hehe.

Imorgon blir det jobb igen. Darlingen ska jobba övertid. Förmiddag. Mer pengar till frugan=) Hehe mycket bra!

Nehe, kanske ska gosa ner sig i sängen nu. Darlingen ska ju upp igen om några timmar.
Ska väl hinna krama lite på honom och byta några ord. Blev ju inte så himla mycket sagt innan jobbet idag eftersom att han gick av natten då.
Men det blir bättre när jag blir ledig, då kommer vi ses mycket mer=)

God natt=)

I natt e det fullmåne=)

image572

Postat av: natty

vill se bild på dig och mage.. har aldrig sett nån en. eller så jag har missat hehe...

2008-05-20 @ 12:07:00
URL: http://natty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0