Drömmar

Sen jag blev gravid har jag börjat drömma massor. Konstiga saker som jag kommer ihåg när jag vaknar.
Som tex i natt, först drömde jag att jag tappade två tänder (Jag har hört att drömmer man om att man tappar tänder eller naglar så e man rädd för förändringar), sen vaknade jag och när jag somnade om så drömde jag att jag skulle flytta, från en etta till en annan, men den nya fanns ingenstans. Det nr som jag skulle få fanns bara inte, så jag virrade runt överallt! Jag kunde inte fråga uthyrarna heller för de pratade bara spanska. Haha!

Så sjuuukt!!

Tur att vi har våran trea som jag hittar till=)
Idag e det jobb-dax igen. 9 pass kvar. Fast idag blir det ett kort pass. 14-18. Skönt! ska bli kul och träffa dem några timmar, jag träffar ju aldrig de grupperna som går mot oss annars.

Nu blir det frukost, ska nog rosta några mackor med lite ost och mjölk, det blir kanoners.
Darlingen sover, han jobbar natt i helgen, tråkigt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0