Bada kanske?

Nu har jag ätit 4 rostade mackor med ost och druckit ett glas mjölk.
Kanske dax att ta ett bad, det är ju dax att åka till jobbet snart. Jag har varit riktigt hurtig och gjort havrebolls-smet, ska bara rulla dem oxå, men det gör jag senare. Så himla gott!

8 pass kvar!! Yeeey!!! på torsdag nästa vecka gör jag mitt sista pass innan semestern, sen kommer jag inte tillbaka förrens om ett år kanske. Om allt går som planerat.

Ganska fint väder ute idag! Man blir ju så himla glad när man tittar ut och det är solsken! Sen att ja ska till jobbet och inte kommer att kunna titta ut spec mycket det e en annan femma. Det kanske kommer någon kändis=)

Igår kom en kändis, hehe alltid lika skoj! Kan inte säga vem de va, tyvärr, men kul va det.

Näää, nu ska ja vattna några blommor och sen ta mitt bad. Ska bli så skönt! Ska nog börja läsa en bok oxå.

C Ya Later=P


Postat av: Annie

Åh, inte såå långt kvar då :) Har du mått bra såhär långt då? Här är det okej, min dotter har dock lite feber idag, men tror det beror på tänder som är på G :)

2008-05-19 @ 12:02:40
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt o bli ledig juh!

2008-05-19 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0