Rätt låt?

Ja om man tycker som min kära sambo så vann rätt låt. Jag la min röst på Linda Bengtzing, fast däremot tror jag faktiskt att Perellis låt "Hero" kommer att kunna göra bra ifrån sig i stora finalen. Det hade nog inte blivit så bra om de hade översatt Linda Bengtzings låt "Hur svårt kan det va?" ("How hard can it be?") hehe näää det blir bra med "Hero" i finalen. Synd bara att hon väger typ 15 kg och hade det fulaste fodralet man kan tänka sig. Hoppas hon byter scen kläder till stora finalen.

image523

Bilden kommer från msn.se

Jag och Zelda ska väl gå ut en sväng snart. Hoppas att det lilla kräket inte smiter idag. Då kan jag bli ganska sur kan jag lova. Har precis ätit frukost, jag tog två mackor med ost, ett glas mjölk och ett glas med c-vitamin och Zelda fick sin vanliga mat. Hon åt upp allt på en gång. Otroligt!!!

Nähe, göra sig i ordning kanske?? 

Ha en bra dag 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0