Hej hopp

Idag e det oxå så himla fint väder!!!! Man blir helt nykär!

Vi har precis ätit frukost, det blev te och rostade mackor. Fick ett så himla gott te av min kusin i julklapp. Undra vad det heter, får fråga henne. Om du läser det här Sanna, det svarta teet, vad e det för sort??

Darlingen ska tvätta och jag ska åka in till stan en sväng. Senare ikväll blir det fest hemma hos Eva-Lena, fast jag drar en stund och går på musikalen "Annie get your gun" med Jenny och sen kommer jag tillbaka till festen en sväng. Ska bli riktigt kul ikväll!!!

Btw så la vi oss på huset, det gick upp för mycket, så nu har jag fått för mig att vi ska köpa nya luckor till köket ist=) hehe.

image517

Den fina tröjan man fick köpa för att ONYX vann div 2=) Såklart köpte jag o mamma varsin! Det här e trycket på baksidan. Observera att det står med GULD=)

Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0