En tripp till Norrköping

Idag har jag varit nere i Norrköping en sväng. Skulle lämna in min kamera som har blivit lite knäpp. Men efter att de på Media Markt hade pillat en stund så funkade den igen. E det inte konstigt??
Jag tycker att jag har pillat på den lika mycket som de gjorde, men han hade väl magic fingers...=) Jag e iaf nöjd så länge den funkar.

När jag kom hem så sov jag en stund, sen ringde de från jobbet och berättade att jag ska gå ner och jobba 80% tiders ist för 100% och jobba några fler pass i månaden ist. Så jag kommer inte gå ner något i tid, bara lite kortare och fler pass. SKÖÖÖNT!!! Då går inte lika mycket komp åt och jag kanske inte e lika trött.

image520

Imorgon e det 13 mars:D

Postat av: Lilla jag

Vad e det med 13 mars då???

2008-03-12 @ 23:04:38
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: en skavstare

jag tror jag vet....själv längtar jag till 27:e......kanske har jag rätt kanske inte.....

2008-03-13 @ 01:18:37
Postat av: Ankan

Lycka till idag!!!:D

2008-03-13 @ 08:33:05
URL: http://toadanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0